Verzendbeleid
Hieronder vindt u de gemiddelde levertijd van al onze pakketten:
- Zodra een bestelling is geplaatst, hebben we 1 - 3 werkdagen nodig om de bestelling te verwerken. Tijdens de week
duurt het één werkdag, maar als u op vrijdagavond of in het weekend bestelt kan het
iets langer duren.
- Zodra uw bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt de levering gemiddeld
van 8 - 12 werkdagen.
Wij streven ernaar het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten.
Echter, als u vragen of verdere zorgen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met
onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe uw bestelling wordt verwerkt en geleverd.
geleverd wordt.
Een bestelling plaatsen
Het bestelproces bij FanellaFashion is zo eenvoudig mogelijk. Eerst moet u naar de
productpagina en het gewenste product toevoegen aan uw winkelwagen. Klik hiervoor op de
zwarte knop "In winkelwagen".
Hier is het belangrijk om te controleren of u de juiste varianten heeft geselecteerd. Als alles in orde is
in orde is, klikt u op het vakje "Doorgaan naar kassa". Op de informatiepagina moet u
de juiste adresgegevens invoeren. Zorg ervoor dat alle informatie correct is. Wanneer deze
informatie correct is ingevuld, kunt u op de knop "Doorgaan met verzenden" klikken.
Op de pagina "Verzending" heeft u de mogelijkheid om de ingevoerde adresgegevens te controleren.
ingevoerd. Er wordt ook op gewezen dat elke verzending volledig gratis is. Als
blijk van onze waardering voor onze klanten betalen wij altijd de verzend- en leveringskosten.
U kunt nu doorgaan door te klikken op het vakje "Doorgaan naar betaling".
Bij de betalingsmogelijkheden heeft u de keuze uit verschillende betaalmethoden. Op
hellostella.com zijn alle betalingsopties SSL-gecodeerd, wat betekent dat u altijd kunt vertrouwen
op een veilige betaalomgeving.
- Klarna (uitgestelde betaling)
- Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
- Paypal account
- EPS
- Onmiddellijk
Zodra u de juiste betaalmethode heeft geselecteerd, moet u op het vakje
"Bestelling afronden" en wordt u doorgestuurd naar de door u gekozen betaalmethode. Volg de
instructies op deze pagina om uw bestelling af te ronden. In het onwaarschijnlijke geval dat je enige
problemen hebt met uw bestelling, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Verzendkosten
Wij dekken de verzendkosten voor elke bestelling. Al onze producten worden aan uw deur geleverd
100% gratis. Er is ook geen minimum bestelhoeveelheid vereist.
Verzending van uw bestelling
Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wilt u er zo snel
zo snel mogelijk genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
als mogelijk.
Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen voor onze producten kunnen vragen, hebben we ervoor gekozen om pakketten
in grote hoeveelheden te verzamelen en ze allemaal tegelijk te verzenden zodra we onze minimumhoeveelheid hebben bereikt.
Wij hopen op uw begrip en bereidheid om ons te helpen een betere en gezondere
wereld.
Let op: Net als veel andere online winkels, hebben we het erg druk en kunnen er vertragingen zijn als gevolg van
door de Corona crisis. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van uw bestelling. We zullen ons best doen
om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
Om ervoor te zorgen dat uw bestelling vandaag nog wordt verzonden, kunt u contact met ons opnemen via e-mail. Ons service team zal
adviseert u graag over de juiste oplossing.
- Zodra een bestelling is geplaatst, hebben we 1 - 3 werkdagen nodig om de bestelling te verwerken. Tijdens de week
duurt het één werkdag, maar als u op vrijdagavond of in het weekend bestelt kan het
iets langer duren.
- Zodra uw bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt de levering gemiddeld
van 8 - 12 werkdagen.
Wij streven ernaar het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten.
Echter, als u vragen of verdere zorgen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met
onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe uw bestelling wordt verwerkt en geleverd.
geleverd wordt.
Een bestelling plaatsen
Het bestelproces bij FanellaFashion is zo eenvoudig mogelijk. Eerst moet u naar de
productpagina en het gewenste product toevoegen aan uw winkelwagen. Klik hiervoor op de
zwarte knop "In winkelwagen".
Hier is het belangrijk om te controleren of u de juiste varianten heeft geselecteerd. Als alles in orde is
in orde is, klikt u op het vakje "Doorgaan naar kassa". Op de informatiepagina moet u
de juiste adresgegevens invoeren. Zorg ervoor dat alle informatie correct is. Wanneer deze
informatie correct is ingevuld, kunt u op de knop "Doorgaan met verzenden" klikken.
Op de pagina "Verzending" heeft u de mogelijkheid om de ingevoerde adresgegevens te controleren.
ingevoerd. Er wordt ook op gewezen dat elke verzending volledig gratis is. Als
blijk van onze waardering voor onze klanten betalen wij altijd de verzend- en leveringskosten.
U kunt nu doorgaan door te klikken op het vakje "Doorgaan naar betaling".
Bij de betalingsmogelijkheden heeft u de keuze uit verschillende betaalmethoden. Op
hellostella.com zijn alle betalingsopties SSL-gecodeerd, wat betekent dat u altijd kunt vertrouwen
op een veilige betaalomgeving.
- Klarna (uitgestelde betaling)
- Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
- Paypal account
- EPS
- Onmiddellijk
Zodra u de juiste betaalmethode heeft geselecteerd, moet u op het vakje
"Bestelling afronden" en wordt u doorgestuurd naar de door u gekozen betaalmethode. Volg de
instructies op deze pagina om uw bestelling af te ronden. In het onwaarschijnlijke geval dat je enige
problemen hebt met uw bestelling, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Verzendkosten
Wij dekken de verzendkosten voor elke bestelling. Al onze producten worden aan uw deur geleverd
100% gratis. Er is ook geen minimum bestelhoeveelheid vereist.
Verzending van uw bestelling
Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wilt u er zo snel
zo snel mogelijk genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
als mogelijk.
Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen voor onze producten kunnen vragen, hebben we ervoor gekozen om pakketten
in grote hoeveelheden te verzamelen en ze allemaal tegelijk te verzenden zodra we onze minimumhoeveelheid hebben bereikt.
Wij hopen op uw begrip en bereidheid om ons te helpen een betere en gezondere
wereld.
Let op: Net als veel andere online winkels, hebben we het erg druk en kunnen er vertragingen zijn als gevolg van
door de Corona crisis. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van uw bestelling. We zullen ons best doen
om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
Om ervoor te zorgen dat uw bestelling vandaag nog wordt verzonden, kunt u contact met ons opnemen via e-mail. Ons service team zal
adviseert u graag over de juiste oplossing.