Retourbeleid

Retourneren
Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Ja, dit is mogelijk.
Als u niet tevreden bent met de door u bestelde artikelen, heeft u de mogelijkheid deze te retourneren
binnen 30 dagen na ontvangst.
In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:
1. De bestelling bevat nog alle juiste onderdelen, componenten en de verpakking is
precies zo aangekomen als het product.
2. een normale behandeling van het product is evident, breuk door onzorgvuldige behandeling is uitgesloten.
3. producten waarvoor hygiëne belangrijk is, zijn grondig gereinigd voordat het retourproces
proces begint.
4. het product direct na ontvangst defect is bevonden.
5. Wij zijn gerechtigd de klant verzendkosten in rekening te brengen.
6. een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en als aan de voorwaarden is voldaan, zal de retourzending
binnen deze periode officieel bevestigd.
*Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als wij vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt
of buiten onze schuld zijn beschadigd.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet je het volgende doen om het
retourproces te starten.
-stuur een e-mail naar: info@fanellafashion.nl
Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat:
Bestelnummer
Reden voor de retouraanvraag
Foto van het product in geval van breuk
Voornaam + achternaam van de klant
Adres van de klant
Wij spreken u dan aan en geven u het retouradres.
Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen u het juiste adres toe nadat u ons daarom gevraagd heeft.
ons heeft gevraagd. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.
product.


De consument heeft een herroepingsrecht overeenkomstig de volgende bepaling indien de
consument een natuurlijke persoon is die een rechtshandeling aangaat voor doeleinden die niet
overwegend verband houden met zijn of haar commerciële of beroepsactiviteit:
A. ANNULERINGSVOORWAARDEN
Herroepingsrecht
De annuleringstermijn bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde partij
die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of aanvaard.
Aangezien wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen uitgevoerd zodra ze zijn geplaatst.
Daarom kunnen wij het verzendingsproces niet onderbreken tot de levering, zodat een terugbetaling niet mogelijk is
bij ontvangst van de goederen.
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons FanellaFashion op de hoogte stellen door middel van een duidelijke
verklaring (bijv. per e-mail) van uw besluit om dit contract te herroepen. De herroeping is
voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugzenden van de goederen worden gedragen
door de koper.
Registratie voor zendingen onderweg
Aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn waarover wij
geen controle hebben. Als de goederen al onderweg zijn naar u, is annulering niet mogelijk. Gelieve
wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur ze dan aan ons terug. Natuurlijk kunt u ons van tevoren
ons vooraf informeren over uw annulering.
Om u de snelst mogelijke terugzending te garanderen, vragen wij u ons een verzendingsbevestiging te sturen.
bevestiging te sturen.
Gevolgen van herroeping
Als u dit contract herroept, moeten wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen terugbetalen,
met uitzondering van de leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het feit
feit dat u een ander type levering heeft gekozen dan de goedkoopste standaardlevering
aangeboden), onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop wij
de kennisgeving van uw herroeping van dit contract en de ontvangst van de goederen hebben ontvangen. Voor deze
terugbetaling zullen wij hetzelfde betaalmiddel gebruiken dat u voor de oorspronkelijke
transactie, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u voor deze terugbetaling kosten in rekening gebracht.
deze terugbetaling.
** ALLE RETOURZENDINGEN WORDEN OP KOSTEN VAN DE KLANT NAAR ONS CENTRAAL MAGAZIJN IN AZIË GEZONDEN.
KOSTEN VAN DE KLANT.